binnur64 Bende radyolojide baktırdım 700 dediler doktorumun yönlendirmesi gerekiyormuş kabul etmedim 400 verdim girdim 5-10 dk zor durdum eşimide almadılar çıktım niye erken çıktın hani yarım saat felandı dedi , siyah beyaz bakıp saçma sapan ultrason fotoğrafları verip yolladılar . Bebeği göremediği için sinirlendi çok heves edip gelmişti benimle . Bi gün sonra başka bi doktora muayeneye gittik bebeği 4 boyutlu gördük boşuna gidiyormuşum o hastaneye verdiğim paralar haram zıkkım olsun ne kilo ne tansiyon ölcümü yapılıyordu bebek iyi maşallah sağlıklı gidebilirsiniz diyordu