Kızlar bimin şekersiz çikolatası var bir çoğunuz belki biliyorsunuzdur? Ben ondan her gün bir tane yiyorum ama içinde tatlandırıcı var hamilelikte zararlı olur mu sizce yarından sonra kontrolüm var inşallah bir sıkıntı yaşamam nedense içime korku girdi benim gibi gebelik şekeri olup bu çikolatayı tüketen sıkıntı yaşamayan var mı bir kaç defa ölçtüm 1 saat sonra şekerim çıkmadı ama çok şükür içeriği zararlı değildir umarım bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi ?