Mhtpflz ben de gecirdim 23. Haftalik iken , öncelikle çok geçmiş olsun . Bana ilac verilmemişti sadece parol vermişlerdi onun dışında bol bol su için, c vitamini olan meyve ve sebzelerden yiyin , tat koku alamasam da ben yedim , taze sıkma meyve suları olabilir , ve bol bol istirahat edin inşallah 1 haftaya kadar daha iyi hissedeceksiniz kendinizi