Ters yorum yapanlara bence aldırış etme, sorun mantıklı bi soru özellikle benim gibi duygusallar için😅🙊 Stres yapıp içine atma hiçbir şeyi, ağla ki içini boşalt. Ağlamak değil de stres zarar verebilir psikolojik bakımdan doğduktan sonra. Hani huysuz olur, kolik tarzı vb olur o yüzden. Elinden geldiğinde üzülme canım, gerilme. Eşin de bir zahmet bu zamanlarda alttan almayı bilsin düşünceli yaklaşsın sana zaten hassas oluyoruz oldukça. 🌸