Dryaaktikn Burada çok övüldüğü için Necati’ye gittim ilk ve son gidişim bidaha gitmem,gittiğimde daha 24 haftalıktık , bebek makat geliş sen sezeryan olursun dedi direk. Ultrasona kendi kendine baktı asistanına terimleri söyledi,ekranı bana çevirmedi bile.Muayene 1 dk sürdü ,daha ben içerdeyden çıktı gitti diğer hastayı aldı, soru sormama fırsat bile vermedi. Asla memnun kalmadım. 24 haftalık bir gebeye sen sezaryen olursun demek ne demek, moralimi çok bozmuştu. Sonra başka doktorlara sordum,niye böyle bisey demiş ,bebek son haftaya kadar daha 100kez döner, bunu söylemek için çok çok erken dediler. Test falanda istemişti, verdiği kağıdı yırtıp çıktım 5 para etmez.