Valla çatlayacaksa ne yaparsan yap çatlayacak diyorlar ama ben taarruza gider gibi hazırlanıyorum 🤣
Lierac
Bio oil
Hipp çatlak kremi
Bu üçünü aldım gelsinler kullanmaya başlayacağım. 11+5 im henüz karnım çıkmadı pek ama hafiften kaşınmaya başladı
Hipp i banyo sonrası ve aklıma geldikçe süreceğim
Lierac sabahları
Bio oil akşamları
Önümüzdeki ay dördüncü ayım olacağı için önümüzdeki ay Badgers da alacağım rutine onu da ekleyeceğim
Çoğu hamilenin aksine ben karnımın çıkmasını hiç istemiyorum umarım minicik olur karnım çünkü ne kadar büyürse çatlak riskim o kadar artacak 🥲