Aleyna1234c annekuzusu_ çünkü tehlikeli asagida bebek sancim var 16 gündür hastanede yatyrm durduruyorlar
gkcnn Aleyna1234c Allah yardımcın olsun canım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 36+2′de doğum yapmıştım