gggb 35+5 im bugün aşırı bi şişme hissettim vajinamda aşırı da açıyor bazı yerleri de yara olmuş çizik atılmış gibi enfeksiyon ilacı da kullanıyorum beden olabilir başına gelen var mı
Mutluemos gggb benim de vardı kullandım güzelce iç çamaşırını da sık sık değiştim çok şükür iyi olmuştum da evden başka bir yerde kaldık deprem nedeniyle kendimi çok ihmal etmiştim tekrar başlamış yeniden kullanacam
Mutluemos gggb enfeksiyon ilacı kullanıyorsanız onu da vermesi gerekirdi çünkü enfeksiyon ilacı ile veriyorlar isterseniz özel de alın kullanın