2 hamileleiğim birinciaşnde de nişan dan kaç gün sonra gelmişti kızım ama bu sefer sanki nişan erken bir zmanda geldi ister istemez insan içinde kaldığı süre çok önemli olduğu için kalsın istyor
Bir de inanılmaz lavaboya gidşyprum ben gv olan var mı belki 20yi geçiyordur biraz gitmesen kasıklarım ağrıyor. Sanırım karnım bşraz aşağıya indi. Benzer duurm yaşayan var mı