Beyzanurr53 Kızlar avent mi lansinoh mu karar veremedim Cam mı plastik mi önerilerinize ihtiyacım var.
Ozlem77 Pnrpnr_ Beyzanurr53 lansinoh aldım cam değil ama cam a yakın üründen kullanılmış Avent te çok güzel memnun olanlar kadar şikayet edenler de var
Bernnnaaaa Beyzanurr53 chicco aldım bakmanızı öneririm ucu aynı anne memesi gibi eğilimli meme reddi hiç yaşamadık küçükken plastik daha iyi oluyor aklınız da olsun
Pnrpnr_ Ozlem77 umarım ben de memnun kalırım 🙏🥰 çok var kullanmama daha ama çevremdeki kullanan arkadaşlarımın önerisi ile araştırarak aldım. Inşallah bir sıkıntı yasamam 😂
Ozlem77 Beyzanurr53 ikisi de yakın diyorlar avent daha yakın deniliyor ama başlığı sorunlu oluyormuş sürekli yeni başlık alman gerekiyor v.s. Öyle çok yorum okudum lansinoh aldm daha kullanmadm cam olmayışı benim için daha iyi enzndn kullanışlı olur