Kullanmıyorum yada kullanmayın diyen arkadaşlara şaşırdım açıkçası alerji dediğiniz şey öyle herkeste çok basit olmuyor ne yazıkki mecburen kullanmak zorunda kalanlar var misal ben kullanmak zorundayım yoksa bebeğe zararı dokunur sürekli bitmeyen bir hapşırık krizlerim oluyor aşırı kaşıntım oluyor bu şekilde kullanmayın demek bize düşmez arkadaşlar herkesin durumu farklı ayrıca bir sürü b grubu alerji ilacı var kendimize eziyet çektirmek zorunluluğumuz mu var doktora danışıp kullanabilirsiniz tabiki de alerji ilacı burada kullan yada kullanma demek bizim haddimize değil biz insanlık görevi olarak doktoruna danışmalısın demeliyiz kimse kimsemin durumunu bilmiyor neticede kafamıza göre bir şey söyleyip kimsenin vebalini almaya gerek yok