Bebegim3444 Sevimlianne_adayi bence doktor kontrolü altında kullan. Bende kafama göre adetin ikinci günü basladim. Batma hissi dahi eski tum gebelik belirtilerim vardı tamam oldu dedim megersem kist oluşmuş. Bide kurtulmak icin doğum kontrol hapı kullandım.
Sevimlianne_adayi Bebegim3444 şuan folikasite başladım folibol adında kist falan oluşmasın aman kullanmıyım o zaman mayıs ayında aşılama olacak çünkü bir dahili ay
Bebegim3444 Sevimlianne_adayi hic riske arma cunku bide kist gitsin diye bekleme yapicaksin bir iki ay