irem1- Serklajlıyız ufak bir akıntı sorunum vardı doktor tahlil temiz dedi ama ne olur ne olmaz bu fitili yazdı kullanan varmı acaba saha önce kullanmadığım için aklıma takıldı
ES_es-Es irem1- merhaba kullandınız mi acaba fitili, bende serklajliyim ve progestan yatmadan kullanıyorum sabah Sarı akıntı oluyor doktor vajinal enfeksiyon olmus dedi yazdı, daha yeni kullanicam
irem1- ES_es-Es evet kullandım baya iyi geldi mutlaka kullanın herhangi ağrı ne bir sızlama yapmadı Tam tersine ilacı kullanmadan önce sızlama oluyordu ilacı bitirdikten sonra kalmadı bir sızlama
ES_es-Es irem1- bana bide 3 günlük bir antibiyotik verdi doktor onu da birlikte kullanicam. Siz progestan kullanıyor musunuz nasıl kullaniyordunuz
irem1- ES_es-Es hayır Protestan kullanmıyorum ilk ay 1 kutu kullandık doktor sonra gerek görmedi Allah’a şükür bir sıkıntımız yok
irem1- ES_es-Es 27 haftalığız şuan sadece vitamin decavit kullanıyoruz doktorumuz başka ilaç gerek görmüyor şuan.
ES_es-Es irem1- bende 24 hafta olucam 2 güne , vitaminler,magnezyum ve progestan kullanıyorum ama korkuyorum başka bisey vermediği için
irem1- ES_es-Es düzenli olarak idrar testi yaptırabilirsin enfeksiyon için ben her ay 1 kere yaptırıyorum en azından çok yoğunlaşmadan önlem almış oluyoruz allah inşallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder içini gönlünü ferah tut benim 1 kaybım var 22 haftayken çok korkuyorduk bu ikinci hamileliğim Allah’a şükür 27haftamdayım stres yapma iyi düşün iyi olsun dinlenmek ve beslenmek dışında başka birşeyle uğraşma 28haftalık olana kadar en azından 🙏🏻
ES_es-Es irem1- 2haftada bir veriyorum tahlil, benim 2 kaybım var korkum belki o yüzden fazla . ALLAH sağlıkla tamamlamayı nasip etsin inşallah bizlere🤲
ES_es-Es irem1- sizde de ilk kullanım sonrası hafif yanma kaşıntı oldu mu normal midir? Önceden yoktu böyle birsey kullandiktan sonra hafif oldu
irem1- ES_es-Es evet 2 gün olmuştu 3cü kullanımda geçmişti enfeksiyonu atıyorsun normal korkma bol su iç ama atmana yardım etsin ben günde 3 litreye yakın içmiştim kolay atmama sebep olmuştu
ES_es-Es irem1- o da normal o zman teşekkür ederim size de bana da bizim gibi bekleyen serklajli annelere bekleyen isteyen herkese sağlıkla nasip olsun tamamlayalım inşallah🤲