Rimedkarun ben Saliha eroğlu hocam ile yaptım doğumu. 9 aylık süreci gerçekten çok güzel geçirdim sayesinde doğum yine aynı şekilde. Evet fiyatlar biraz pahalı ama değiyor. Çok güzel ilgileniyor ne zaman ne sorunuz olursa çok güzel bir şekilde yanıtlıyor çok samimi bir insan doktor değil abla oluyor size. Bir de doğum ücreti doğum yaptığınız hastaneye göre değişiyor ama normal doğum şu an max 30 Diye biliyorum