👍👍🙏
Asyos34 gebelikte içilen zararsız tek ilaç o zaten
Asyos34 abartmamak şartıyla kullanabilirsin evet
Asyos34 doktorum 4 saat arayla günde 3 kere aabilirsin dedi
Bugün doktorum alabileceğimi söyledi