Almila99 Merhaba arkadaşlar bir sene çocuk istedik çok uğraştık elhamdülillah rabbim nasip etti şimdi dokuz haftalığız. Bulantım çok oluyor her gün prillam içsem de kesmiyor sadece biraz hafifletiyor. Ne zaman geçer bu bulantı nolur bana yardımcı olun
Ozgenbyk Almila99 öncelikle gozunuz aydin bu kişiden kişiye göre değişiyor benim ilk hamileliginde 3 ay biter demişlerdi ama 9 ay sürdu bulantı hatta sezeryan sırasında bile istifra ediyordum
Aissenurr Almila99 ne denediysem geçmedi. İlginç bir şekilde ayva mide bulantısı bastırıyor ve rahatlatıyor. Tavsiye ederim size de iyi gelir inşallah
Fdmgnr 8+1 günlüğüz aynı durumdayim prillam günden 3 kez alıyorum ama malesef pek fazla işe yaramadı bende beyaz leblebi biraz hafifletiyor