Pszge Hanımlar sizdede gerginlik bi stres ani patlama sinirleri oluyor mu oldu mu ya da sekizinci haftadayım çok çabuk sinirlenmeye başladım kendimi abartılı değil tatlı tatlı ama elinde olmadan ani sinirlenmeler yaşayanlar var mı oldu mu ?
Neroizm Pszge benim gozum donuyordu o haftalarda hem de hic oyle tatli tatli degil. Sinirden morariyordum, ciglik cigliga bagirip cagiriyordum. İnsanlar ne oldugunu sasirmisti. Hormonlardan oluyor boyle seyler. Benim ilk belirtilerimden biriydi
Oznr Pszge patates yemegim cok pisti diye hungur hundur aglamistim esimde video cekmisti hatta duruyor hala 😀normal yani
Pszge Lucky benimde ağlamam Yok hiç esra erolu izlerken zorlandım biraz hemen farkedildim zorlama kendini diye ses geldi bizimkilerden hiç duygusallığım Yok 🥰
Pszge Neroizm gözümü korkuttun 😅 herif diyo hayırdır ergenler gibi ne bu halin diyo 😅 battaniye ayağıma dolandı bugünuzanırken cebellştim resmen başladım ağlamaya alttı battaniyeye vuruyo sen kimsin lan diyo adamında psikolojisi bozuldu 😅😅
Neroizm Pszge ben de en son elimden iki kere ust uste bir seyler dusunce ellerim tutmuyo diye delirip bardak canak ne varsa kirdim. 🙂 zevkliydi bir an oyle delirip sinir bosaltmak ama geciyor sonradan. 37+1 deyim su an kuzu gibiyim.
ebrarmom08 Pszge bn daha 5. Haftama gircem bn bile oleyim ustelik esim bnmle ilgilnmiyo diye bile agliyorm herkesle tartsyrm cnm sklyo kusuyorum cnm sklyo barsyrm kndi kendimi tnymyorum 😂🤣🤣
Pelinizm Pszge evet benimde aynı eşime üzülüyorum bazen ani çıkışlarım oluveriyor sonradan özür diliyorum ama elimde değil😩😩😩😩
Pszge Pelinizm allahtan anlayışlılar bizden kocalar bazen benimki kendisi hamile moduna geçip triplense de günlerimiz güzel geçiyo
Surprizyumurta 7.haftadayım ve duygusallık var ama ondan daha çok öfke var. Hem de tüm dünyaya karşı. Aileme belli etmemeye çalışıyorum sıkıyorum kendimi. Ama eşimin direk üstüne yürüyorum valla her yaptığına bir şey buluyorum falan. Ne zaman geçecek bu bilmem. Allahtan hemen barışıyoruz