20Semraa Doktorum 2 li tarama da %70 erkek dedi.Bugün 16 haftalık oldu %90 kız dedi.Sizce cinsiyeti tekrar farklılık gösterir mi alışveriş yapmak istiyorum artıkkk??
Babyykmz 20Semraa aaa bu biz 😃 bizimde basimiza boyle bisi geldi sonraki kontrolde kiz oldugunu ogrendik ama biz kendimiz bizzat gordugumuz icin yanilma olcagni sanmiyorm net kizdi yani gozumuzle gorduk ben eminim 😃
Ozgenbyk 20Semraa benim ilk hamileliginde de ilk erkek demişti sonra ki kontreolde kız dedi ben hem devlete hemde özele gidiyordum diğer diktora da gidip sordum oda kız demişti ve kızım oldu
Zeyzey055 20Semraa ulk gebugimde 12 den 15in sonuna kadar kizdi alışveriş yapmıştım hep.16 da erkek olduğunu öğrenmiştim ozelde
Mrymbrfn 20Semraa ayni şeyleri yaşamişiz. Banada iki ayrı doktor yüzde 80 erkek dedi. Bugun 16 haftalık olduk. Ve kız dedi. Şoktayım halen.
MrcnMlk Bizim detayliya kadar hep erkek dedi doktor herseyi almistik perinatologda ogrendik birkac haftaya kizimi alacagiz kucagimiza. Degisebiliyor bekleyin derim🤗 biz herseyi yeniden yaptik kizimiza gore🌸🐣
Mzzz 20Semraa valla bende tam bilmiyorum dahaca girmedim yanlış bilgi vermiyeyim ama 18-23 haftalar arası diye biliyorum zaten doktorunuz sizi yönlendirir
Babyykmz Engineer_mom23 normalde kizdan erkege donermis ama erkek denilp kiz cikti bizimki. Yalniz doktorn erkek tahmininden sonra ben buraya ultrason goruntusu atmistm herkes kiz dedi bana bende inanmamistm ama herkes bildi 😀 sizinkide erkege benziyor ama bilemiyorm belkide degismez
Deniz123456789 Engineer_mom23 Bende bacak arasından çok yüz şeklini erkeğe benzettim benim bebişim usg ne benziyor
Mzzz Ebrarliva bu doktorlara gerçekten güven olmuyor kocaman çocuk olmuş nasıl yanılıyorlar bı açıkla yaptılar mı 🙏😇
Zeyzey055 20Semraa aynen hayırlısı 22 aylik olduk suan prematuremle suan 2 ye hamileyim 15 haftalik ama 25 e kadar birsey almayı dusummuyorum ne olur ne olmaz