Bunu da sordunuz ya daha ne diim diyenleri duyar gibiyim evet xhdhdjks ama hem canım sıkıldı,muhabbet ederiz hemde aklıma hiç bir sey gelmiyor belki paylaşanlar fikir verir 🥳 o kadar bekledim kızımı doğduğunu herkes duymalı 😂 yani elini falan paylaşırım tutup yüzünü kapatıp paylaşmak bana saçma geliyor ama altına ne yazcam hiiicç bir sey gelmiyo aklıma,hoşgeldin meleğim,annecim vs ne bilim basit geliyo yazmak istemiyorum yada ne yazsam böyle kıroca olmaz of anlatamadım ama 😂 siz mesela paylaştınız mı,ne yazdınız,yada doğunca paylaşmayı düşünüyor musunuz 😻