Yasminkrc evet sezeryan oldum. ilk gün biraz zordu ama yürüdükce acıldım bol bol nescafe kayısı hoşafı ve su içtim bel ve baş ağrım olmadı. çok çok hızlı topladım kızım 6 günlükken kuveze girdi ben 7. günümde emzirme saatini kaçırmamak için koştuğumu biliyorum😂 şuanda da hiç ameliyat olmamış gibiyim☺️