DeryaDiana geçmiş olsun benim değerim 100dü..kullandığım kan ,vitamin ilaçlarını biraktirdilar.antibiyotikler çok etkiliyor ben yüksek mg kullanmıştım. Hicbirsey kullanmadım bir ay sonra düştü.sizin degeriniz de yüksek dahiliye giderseniz bir üst daha detaylı testler yapılıyor . Bana da bakıldı birsey çıkmadı, ilaç kaynaklıydi.