Cigerekacankedituyu Karbonatlı su da iyi gelebilir. O yanmayı biraz olsun azaltıyor. Bir de dondurma deneyin isterseniz, soğuk soğuk azıcık da olsa rahatlatabilir.
ArvenMom Cigerekacankedituyu 2 gündür 1 kutu dondurmayı bittirdim içim yanıyo resmen arada soğuk su içiyorum yok sanki orda birşey var yanıp yanıp duruyo çıldırmalık
Akkrt-tgba ArvenMom 39 haftalık oldum ve hala inanılmaz bir mide yanması yaşıyorum doktorum ilk zamanlar karbonatlı su önermişti okadar iyi gelmişti ki onunla uyuyabiliyordum şuan o bile fayda etmiyor😔 mide yanması yüzünden okadar istiyorumki bian önce kızım dünyaya gelsin ama ne sancı nebi ağrı🤷♀️😊
Cigerekacankedituyu ArvenMom ben şey olarak ifade ediyordum yanmayı, ağzıma çakmak tutsam ejderha olurum 😂😂😂 Aklıma dondurma ve karbonatlı sudan başka çözüm gelmedi ya. Umarım bir an önce geçer…
ArvenMom Cigerekacankedituyu yok yok bende bütün gün ağzımdan alev püskürücem diye gezdim yok böyle birşey ya geçmiyo gitmiyo yapışıp kaldı orda sanki 🙍🏻♀️
ensensr23 33 haftalık hamileyim halada bir ççare bulamadım mide yanmasına özellikle geceleri daha çok yanıyor biran önce yatayım sabah olsun modundayım hep🤦♀️😵
Nurgulll25 ArvenMom ArvenMom Aynı sorun bende de var maalesef geceleri özellikle yanıyor ve uyutmuyor kaç aydır çekiyorum sanırım doğuruncaya kadar da devam edicek 26 haftalık hamileyim canım çok tatlı çekiyor ama tatlıya bakınca bile midem yanıyor o derece 🥹 ben sakız çiğniyorum ve susam yiyorum çok nadiren de olsa bazen fayda sağlıyor🥲 şurup falan işe yaramadı hiç bende de
Ozlemmisss ArvenMom Canım bende nexium kullanıyorum içmediğim gün ölüm gibi geçiyor. Doktorun onaylarsa onu al bana çok iyi geldi.
Donesss ArvenMom bn bu dedikelrini beş ay çektim canım beni azcikda olsa renninin cigneme tableti rahatlatiyordu bende birde istifa verdi hersydn tiksnmstm ben üç ay sadece yoğurt ve pilav ile besldnm diyeblrm oda çok çok az renni çiğneme tableti deene danis doktoruna yoksa ben neler yaptim neler keşke daha erken renni kullansaydm dedm düşün yani inleyerek uyaniyordm yeter artik diee