Canlarım soru saçma olabilir ilk gebeliğim değil ama daha önce yaşamadım kayıplarım olduğu için biraz pimpirikliyim kızmayın bana🥺
Şimdiii perşembe günü Sat’a göre 3+2de pozitif hamilelik testi yapıp kan verdim. O günün sonucu 99. Neyse buraya kadar herşey normal. Benim bat 19 Nisan. Dün gece eve gelince pedimde kahverengi lekelenme farkettim. Acili aradık gelmeyin birşey yapamayız zaten daha çok küçük dediler. Dün başka gelmedi daha. Az önce pedde yoktu ama affedersiniz silince peçete hafif renkliydi. Kırmızı veya pembe değil ama kahverengimsi. (Bildiğim kadarıyla kahverengi eski havayla karışmış kan oluyor) Uzun lafın kısası yaşayan var mı korkmama gerek var mı yerleşme falan mı ki bi tık korkuyorum 🙄