Yagmur98 Meraba bende hamileyim 5+2 gunluk yarin hastaneye gidicem dua eder misiniz bebegimin kesesini kalp atisini goruyum klomen kullanarak hamile kaldim cok istiyoduk bende pko vardi olmuyodu rabbim hepimizin evlatlarını bize bagislasin sag saglim kucagimiza alalim insallah isteyen herkese nasip etsin yüce allahim
Sezgin Yagmur98 inşallah keseyi de göreceksiniz kalp atışlarını da duyacaksınız. Allah hepimizin evladını bizlere bağışlasın. 🙏
Hellohope Yagmur98 dua edicem canım bende yarın gidicem benimde 5+3 ve kesesini kalp atışını bende duymak için sabırsızlanıyorum rabbim sağlıklı sıhhatli özürsüz ağmasız uzun ömürlü hayırlı evlatlar versin 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Eda0509 Yagmur98 rabbim sağsaglim kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm. Rabbim herkezin yüzünü güldürsün. Kimseyi evlatsız bırakmasın Allahım. Bende 2 düşük yaptım. Şimdi tekrar denicez. Sende bana dua et inşallah cnm.