Melmus Kızlar 21 hafta oldum bugün. Sabahtan beri gobegimin az aşağısında adet ağrısı gibi sanci var. Biraz dinlendim geçmişti ama şimdi yine başladı daha önce hic böyle bir agrım olmamıştı normal birşeymidir acaba korkuyorum. 😟
Suheda Melmus idrar yolu enfeksiyonuda olabilir cnm o zamanda ağrı oluor doktoruna sor istersen bi idrar tahliliyle ögrenirsin
Duygu19031903 15 hadralığım bana da bazen oluyor. Bence korkulacak bisey değil stres yapma yat sol tarafına ve dinlen çok aşırı olursa tabi doktoruna sor
Melmus Dinlenince daha iyi evet. Yarına kadar bekleyeyim geçmezse doktora sorcam rabbim hepimizin yavrusuna sağlık versin
Kardelen Melmus benimde öyle geçen hafta gittim doktora söyledim bişey yok uzanıcaksın ayakta kalma yürüme dedi
Aminekubra Bende 24. Haftadaym 21 haftalıkken bu agrıları doktora sormuştum ayakta çok kalma ağrın olunca da uzan ayaklarını yukarı kaldır demişti