Engineer_mom23 Merhaba ☺️ Burada yeniyim. Bugün bebeğimizi gördük. 12+6 da doktorumuz %70 erkek dedi. Bir bakabilir misiniz? Halen içimden geçen kız.. https://mutluresim.com/images/2023/04/15/cyBEB.jpg!
Engineer_mom23 @esmerella37 heyecanla bekliyorum yorumunu ☺️ kalp atışları çok hızlıydı bebişin. 3 hafta sonra net cinsiyeti belli olur dedi. Ama %70 erkek tahmininde bulunuyorum dedi.
akyol Engineer_mom23 cinsiyet yanılması olabilir tabi çok oluyor öyle yanılma. Benim de bebeğim 13 haftalık su an bana da erkek dediler ama kesin değil 16 da kesin olur degisede bilir dedi doktor.
Engineer_mom23 Yani önce sağlıklı olmasını sonra da kız olmasını dilemiştim ☺️ nasip bakalım 3 hafta sonra net söylediğinde yazarım