Babyandfamily 9+6 günlük hamileyim folik asit kullanırken midem bulanıyor kokusuna bile tahammül edemiyorum aynı sıkıntıyı yaşayan var mı hanımlar
minikaras Babyandfamily seninle gün haftamız aynı benimde öyle doktora değiştir dediğimde tüm folikler bulantı yapıyor dedi
Babyandfamily Sahnedekimadam  Vifolic kullanıyorum kapsül şeklinde not renk şeffaf hepsi bulantı yapar mı ki
Babyandfamily Peki 9 ay boyunca kullanmak zorunda mıyız acaba daha var muayeneme 3 ay kullanın diyor bazıları
Sahnedekimadam Babyandfamily Omega , vitamin içerikli ya onlar bulantı yapabilir.. Eğer değerlerinde eksik yoksa sadece folikasit kullanabilirsin , 12.haftadan sonra hepsini kullanıyoruz zaten demir , omega , d vitamini vs
Babyandfamily Sahnedekimadam Sadece d vitaminim düşük çıktı tüm değerlerim iyi şuan folik asitle d vitamini kullanıyorum
Kuzuletta Folbiol kullandım hem bulamtı yaptı, hem idararım ı leş gibi kokutuyordu. Lanet bir şey gerçekten
Sahnedekimadam Babyandfamily Canım yazdığın marka sadece folikasit değil :) omega ve vitamin içerikli , onlar bulantı yapabilir sadece folikasit vitaminini alsan da olur .. diyorum😅
Babyandfamily sevdaaa23 İçince oluyor normalde çok nadir bulantım oluyor geçiyor ama içince yemek dahi yiyesim gelmiyor bulantım oluyor