zeytinkus5 Merhaba bu epizyo acısı ortalama kaç günde geçiyor 🥺doğum yapalı 8 saat oldu acılara yürüdüğüm gündü vallahi
alya00 zeytinkus5 epizyo ne bilmiyorum galiba normal doğum dikişi. Spinalden bildiriyorum ikinci günümdeyim dikiş ağrısı beni öldürmüyo süründürüyor
Kurtiremmm zeytinkus5 ağrı kesici felan işe yaramıyor mu benimde bilgim yok ilk gebeliğim olduğu için inşallah hemen toparlarsınız 🙏
alya00 Yasminkrc eve çıktım hastanede narkotik yaptılar çok iyiydim yürüdüm oturdum kalktım ama eve gidince🫠
alya00 Yasminkrc inşallah canım Allah herkesin yardımcısı olsun. Acı hiç gözümde değil asıl sorun emzirmek
Yasminkrc alya00 hic sıkma canini stres yapma kuzum gelir dus al bol bol masaj yap göğsüne kendinji bu yuzden kotu hissetme hic
eknsnsr98 zeytinkus5 rabbim sana bağışlasın canım inş onlar iyi olsun geçer hersey zamanla o acılar hersey