Canlarım doktorum özel klinik doktoru söyledim aradım hemen bana dediği tek şey bol bol su tüketmem olduğunu söyledi koku felan var mı dedi hayır dedim enfeksiyonda değildir ama vücudun susuz kalıncada oluyormuş ki dediği doğru suyla hiç aram yok kızlar su içemiyorum ne yapmam lazım benim of ☹️ zar zor 2 litre içtim bugün normalde 2 , 3 bardak su içerim