Ekut ben de yaptırmak istemiyordum hem aciyor hem de enfeksiyon açısından riskli diye , ama doktorum yaptir dedi , serklajli olduğum için de gidemiyorum bir yere , kuaförü çağırdım eve , sagolsun yavaş yavaş canımı acıtmadan yaptı agdayi, kendimi bildim bileli agda yaptırdığım için başka birsey kullanamazdim.