Minaesra Dilekunal_ Rahim büyüyor bu yüzden ağrı yapıyor benimde üçüncü ayıma kadar ara ara oldu ağrı ama hiç bir sıkıntı olmadı içinizi ferah tutun :) birde çok yorumlamaya çalışın bebek tutunma aşamasında 🙏
yenianneaday Minaesra sadece sol kasığım ağrı yapınca korktum ama yerleşmedir diye umuyorum bende. Ayakta kaldığım anda ağrı başlıyor zaten
Dilekunal_ Minaesra sürekli yatıyorum canım gerekmedikce kalkmıyorum suan daha iyiyim dün aksama ve geceye göre teşekkür eder bilgilendirdigin icin 🙏💖