Eluf ben 28 den beri hurma yiyorum açılma durumunu bilmiyorum ama açılma olunca sancısız çocuk kanala inmeden bı doğum gerçekleşmesi mümkün değil normalde 32 den sonra kanala inme doğum anına kadar mümkün ama 4 cm açılma dan sonra duzneli sancı çekenler duydum ben de en az bı 3-4 cm açılma olur da sancilarla hemn aciliverirse diye bir umut yiyorum günde 5-7 ye çıkardım hurmayı anansi da düşünüyorum ama 34 bitsin daha sonra ben bı tık erken gidiyorum çünkü bunları tuketmesine rağmen doğumu başlayamayan hamileler gördüm 42 de suni sancı olmayınca sezeryanle doğum yapan biri vardı o nedenle biraz çabuk başladım