Ben de eşimin zoruyla sadece açlıktan midem bulanmasın diye yiyorum. Küçük çocuklar gibi sürekli bahane üretmeye çalışıyorum 😂 hadi yemek yiyelim dediğinde, midem bulanıyor, midemde çok gaz var, bu yemek kokuyor, bunun tadı güzel değilmiş, bunu canım istemiyor diye diye yememeye çalışıyorum.
Normalde iştahlı bi insandım ama şu an keyifsiz yemek yiyorum.