Hasret99 Beyzasrkya22 çok ağrı nasıl biraz açarmısınız bıçak saplanması gibi mi regli ağrısı gibi mi nasıl
Smyra_1609 Beyzasrkya22 benimde aşırı derecede ağrım oluyordu ama bayağı fazla özellikle sağ kasığımda daha baskındı idrar yolu enfeksiyonu veya rahim ağzıyla ilgili bi problem olabileceğini söylemişlerdi rahim ağzı kısalması olduğunu öğrendim
birgaripana_ Beyzasrkya22 bende 13+3 haftalığım dün bıcak gibi saplandı ağrı sonra kasıklarım agrıdı bi an yürüyemedim. Sonra düzeldi sadece kasık agrısı arada gelip gidiyor. O gün cok yorulmuştum ondan diye düşündüm
Beyzasrkya22 @“Hasret99”#p27352182 Bıçak sağlanması gibi oluyor geçiyor olduğunda çok oluyor sonra hafifliyor falan
Hasret99 Beyzasrkya22 bence o kadar olur bende de oluyor daha bu sabah oldu ama senin için rahat değilse bi doktorunu ara görüş istersen daha net bir cevap alırsın en azından
Smyra_1609 Beyzasrkya22 ben o gecenin sabahına doktorumu arayıp görüştüm hemen gelmen gerekiyor dedi ve o gün gitmiştim sende bi görüş doktorunla istersen benimde 9. Ve 12. Haftalarda kanamam gelmişti 16. haftada rahim ağzı kısalması denildi