Beyazeller oğluma ahşap sallanan beşiklerden almıştım 5 yaşına girecek birkaç aya. Ve malesef kullanamadık sadece görüntü güzel bebekken düştü içinden hemen kaldırdım. Park beşik araştırıyordum bi aile dostumuz, ablamız bende var alma boşuna bizimkini kullan diye ısrar edince artık onu kullandık 2 yaşına gelince de yatak yaptırdık geri verdik. Şimdiki aklım olsa en başta park yatak alırdım o kadar kullanışlı rahat ki. Özellikle de ailelerden uzaktaysanız izin zamanları taşı götür falan çok kullanışlı. Şimdi 2. Ye hamileyim park beşik alacağım marka model konusunda kararsızım. Kontrole gidelim çıkışta bir de mağazalara bakacağız ona göre alcaz net.ten araba konusunda çok memnunum joie xl modeli var hala var mı bilmiyorum büyük tekerlekli çok rahat sadece bagaja yerleştirmek sorundu ama büyükse yer sıkıntı olmuyo