Kızım da iken çok net hissetmezdim daha doğrusu kızım çok hareketli bir bebek değildi galiba… Şuan 22+3 um ve maşallahı var hatta eşime diyorum hiç uyumuyor bu galiba diye… Çalışıyorum vuruyor ayakta duruyorum vuruyor uzanıyorum vuruyor gecesi gündüzü yok vuruyor da vuruyor 🙈 sağ salim bi doğurayim da sakın bir bebe mi yoksa karnımda ki gibi mi görücez Allahın izniyle 🤗🤲🌼