kakaolukekk Kızlar selam, 20 Nisanda sezaryen için planlama yaptık bugün doktorumla. Anestezi olarak spinal+epidural kombine anestezi olacağımı söyledi. Daha önce bu şekilde anestezi ile sezaryen doğum yapmış olan var mı tecrübelerinizi merak ediyorum