esraEb ya şöyle çatı muayenesinde bana doktor normal doğuma engel bi durumun yok yapabilirsin dedi. Niyetimizde o yöndeydi ama süreç izin vermedi 40+4 olup kendiliğinden başlayan bi doğum olmayınca doktorum başka bi doktor arkadasını daha çağırıp 2. Bi görüş alarak bana dediki bebeğin suyu azalmış plesanta yaşlanmış ben seni böyle eve gönderip kendiliğinden doğumunun başlamasını beklesem bebeğin riske girer dedi. O yüzden yatışım yapıldı