Ben kullanıyorum ve hamile olmasam da kullanmaya devam edicem şahane bir şey 😂 bütün çevreni dolaşan yastıktan.. uzun u şeklinde o tarafa dönüyorum sarılıyorum bu tarafa dönüyorum sarılıyorum. Eşim bile sulandı bir sabah kalktığımda baktım almış sarılmış uyuyor.. buna niye hamile yastığı diyorlar yaa haksızlık diyor 😂😂 kısacası tavsiyemdir ☺👍🏼