Selam kızlar 34+5 haftalık hamileyim dün acile gittim kasılmalarım olduğu için Nst ye bağladılar ama sonucu doktora gösterdiler kağıdın fotoğrafını çekemedim hiç sancım kasılmam çıkmamış ama hala daha hissediyorum bebek sürekli sağ tarafıma toparlanıyor ve rahatsızlık hissi veriyor maksimum 30sn sonra eski haline geri dönüyor ama çoğunlukla oturunca nst de yattığım için mi çıkmadı acaba bu durum başına gelen var mı