Kızlar dün kontrolüm vardı doktorda 37+2 haftalık hamileyim .. doktor 3-4 cm açılmam olduğunu ve Nst.de hafif sancıların çıktığını o yüzden p.tesi günü doğuma gelmemi söyledi.. ama bn hiç sancı fln hissetmiyorum daha zamanımda var neden kendi sancımın gelmesini suyumun gelmesini beklemek istemiyor anlayamadım.. sanırım rahim gevşetici falan vereceklermiş olmazsa suni sancı.. ki suni sancıdan korkuyrm ben.. böyle olan var mı aramızda nedeni hakkında fikir verebilecek olan?