Tubag1 Kızlar ara ara ağrılarınız oluyor mu anlık gelip geçiyor internette okudum normal diyor ama sizde de oluyor mu ilk gebeliğim tedirgin oluyorum
Tubag1 Ebruuuu16 bende de kasık ağrısı oluyor korktum bende birşey var diye iyi bari herkeste oluyorsa normal internette de okudum normal diyordu burda da yazmak istedim
Ruya_burcu45 Olmaz mı, oturup kalkarken, sağıma soluma dönerken, hep ağrı. Hiç hareket etmesem iyiyim. Bu sefer de yatmaktan ağrıyor etim kemiğim 🤷♀️
Tubag1 Ruya_burcu45 iyi bari herkeste oluyorsa normal internette de okudum normal diyordu burda da yazmak istedim benimde kasık ağrım oluyor anlık oluyor geçiyor tedirgin oluyorum ister istemez