elaymoms benimde ilk sizin gibi sümüksü akıntım gelmişti nişan sanmıştım doktoeum kanlı olur dedi daha sonra yine sümüksü ama içinde pembemsi kahverengi bir çizgi şeklinde ip gibi bişey vardı akşam üzeri 3 gibi ve tekrardan akşam saatinde geldi. Zaten 3 gün sonrada doğurdum😊 bu arada o gelen enfeksiyonmuş ilaç tedavisi gördüm. Mutlaka tedavi edilmesi lazım doğumda senin için sorun olır demişti doktoeum birkaç hafta tedavi gördüm, doğum zamanı geçmişti