25 haftalık gebeyim. Son bir haftadır belim ağrımaya başladı. Bir de 2-3 haftadır çatı ağrısı yaşıyorum bi azalıyor bi artıyor. Sanki otası tutulmuş gibi ayağa kalkarken yürürken falan rahatsız ediyor . Doktoruma sormayı unuttum. Bu durumu yaşayan var mı?