Bence bu kararı doktorunuzla oturup tartışarak verin. Eğer kendi doktorunuza güvenmiyorsanız başka doktorlara da danışın. Ama bu doktorların alanında uzman olmasına dikkat edin.
Burada hiçbirimiz doktor değiliz. Evet belki araştırıyoruz, kendi kendimize çözüm bulmaya çalışıyoruz ama bunu yaparken ne kadar bilimsel kaynaktan yararlanıyoruz? Ne kadar makale okuyoruz? Hangi GÜVENİLİR yayınları ya da doktorları takip ediyoruz? Bunu sadece Türkiyedeki yayınlardan değil tüm dünyadaki yayınlardan yapıyoruz? Yapmanın ya da yapmamanın risklerini ne kadar biliyoruz?
Ben kendi doktoruma gerçekten güveniyordum ve o yaptır dedi. Yine de bebekliğimden beri beni kontrol eden uzman aile doktoruma da danıştım (Gerçekten artık aile gibiyiz, doktorumun eşi bebeğime örgü bile ördü, öyle yakın bir doktor) . O da yaptır dedi. Hatta kendi kızı ve damadı doktor. Kızı benden 1 yıl önce hamileydi. O da yaptırdı. İnternetten de birkaç doktor yayını okuyup izledim, genel olarak yaptırma taraftarlarıydı. Yaptırma diyenler oldu mu? Tabii ki… Mesela hemşire bir akrabamız kesinlikle yaptırma dedi. Fakat bilimsel bir dayanak sunamadı. Sadece içerken midesi bulanan insanlardan, kusanlardan bahsetti. Ben zaten 3 4 ay boyunca her gün kustuğum için benim için kusmak çok da şey değildi 😂Bu yüzden yaptırdım. Şekerim çıkmadı bu arada.
Bu araştırmaları ben yaptım, bu nedenle benim içime sinerek yaptırdım. Eğer içinize sinerek yaptıracaksanız ya da yaptırmayacaksanız tek bir kişinin lafına sözüne bakmayın. Kendiniz araştırın.
Ben burada yaptır ya da yaptırma diyerek sizin ve bebeğinizin hayatıyla ilgili karar verecek yetkide değilim ki bence aramızdan hiç kimse değil. Dediğim gibi alanında UZMAN insanlara danışarak karar verin.