Selam kızlar bebeğim iki hafta önden gidiyormuş doktorum her gitmemde çok kilo aldığımı söylüyor Yda 2 kilo almam gerekirken ben 3 kilo alıyormuşum ve daha 31 haftalık olmama rağmen bebek 2100 gr usg ve doktora göre 33 haftalık olduğumu söylüyor normal doğuramazsın diye diye gözümü korkutuyor doktor aşşırı sinirleniyorum her doktora gittiğimde suyun fazla ve her seferinde çok kilo alıyosun diye şekerim olduğunu söylediği erken doğabilir falan diye beni iyiice korkuttu. Doktor tam bir normal doğum odaklı ama ben sadece sağlıklı bir şekilde nasıl gelirse gelsin kafasındayım . Benim durumumda olan var mı ?? Şimdi doktora yani usg ye göremi haftalık hesabını takip etmeliyim yoksa 31 haftadan mı ??