beyzagor50 hamileliğimin 6. ayındayım ve çok fazla tatlı yeme isteğim oluyor sizce bebeğe bir sakıncası var mıdır cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim😊
Zeynepozcan beyzagor50 herşeyin fazlası zarar:) abartmadan, gebelik şekeriniz yoksa azar azar tüketin
Gizem3544 beyzagor50 benimde öyleydi canım suan 8.ayımdayım yavaş yavaş azalıyor..gebelik şekerin yoksa kilo olarak zararı olur birtek ben o aylarda çok almıştım
ysmntrhn beyzagor50 günde 2 hurma toz tarcınlı bir çay yada kahve yada cubuk tarcınlı su kan şekerinizi dengeleyecek şeker ihtiyacınızı azaltacak
Matmazelbebi beyzagor50 Çok tatlı isteği varsa meyve tüketimini arttırın ya da bitter çikolata(bir büyük karenin 3-4 tane kırık olacak şekilde 20 gr tüketin) aşırı tatlı zarar çünkü🥰