Bussah Kızlar merhaba bugün bebeğimizi görmeye gittik. Kafa çapı haftasına göre 2 hafta önden gidiyor dedi. Detaylıya gitmiştik herhangi bir sorun yok demişti doktor. Aynı durumu yaşayan var mı ağlamaktan içim çıktı
MerveSinan Bussah canim neden agliyorsun ? Benim ilk kizimin hep kafası 2 hafta önden gidiyordumHic bir sorun da yoktu.Simdi ogluma hamileyim.Kafasi 2 hafta bazen 3 hafta önden gidiyor😃bunda bir sorun yok cnm
SelverF Bussah bende 29 haftamdayim bugün kontrolüm vardı banada 2 hafta onden gidiyor kafa ölçümü korkulacak bisey yok dedi doktorum
Gunyuzu 29.hafta kontrolünde kafa 3 hafta diğerleri 2 hafta ileri çıktı ama doktor bir sorun görmedi iri yapılı dedi sadece
Medine05yasar Gunyuzu aynen benim doktorum daha ayrıntılı ultrasyon yapmadı ama koca kafa diyor bebişimize o da sıkıntı yok dedi iri bebek dedi haftamız 21+4 günlük
Bussah Tiroidim de düşmüyor. Araştırdım internette kötü kötü şeyler yazıyor. Hormonlar beni mahvetti 😔😔
ulkuaydin3 Banada 29.haftada iken iki haftalık önde gidiyor demişti içini ferah tut bende ilk çok korktum ama korkulcak bişey olmadığını belirtti doktor