Merhabalar kızlar. Biraz garip duygular içindeyim. 31 aylık kızım vardı sonra 2. Kızımı kucağıma aldım şimdi 5 aylık oldu o da. Ama dün sürpriz bi şekilde hamile olduğumu öğrendim. Prezervatifle korunurken 3. Ye hamileyim. Dünden beridir ağlıyorum nasıl yaparım diye. Şükür maddi olarak bakacak gücümüz var ama hiç hazır değildim bu duruma. Aşırı şaşkın ve ne hissedeceğimi bilmez haldeyim. Kan değerim çok yüksek çıktı. Daha doktora gitmedim ama 7 haftalık falan görünüyor uygulamada şu an. Dertleşmek için yazdım buraya da 🥹🫠