xzxzxzxzxz Bugün biz 33 haftalık olduk çoğu şeylerimiz hazırr sizler kaç haftalıksınız hazırlıklar nasıl gidiyor hastane çantası hazırladınız mıı gelin sohbet edelim birlikte bekleyelimm çok az kaldıı 🥹
Meltems53 xzxzxzxzxz 34+1 oğlumun çantası hazır ama benim daha hazır değil. Siparişlerimi bekliyorum pijamam falan gelecek onun dışında herşey hazır beklemedeyiz 🌼
annekuzusu_ xzxzxzxzxz 32+4deyz bizimde eksiklerimiz var tamamlıyoruz daha sonra insallah çantasını hazirliycagiz 🙏🏼♥️
xzxzxzxzxz Eceklc_13 evet ya son iki üç haftadır çok zor nefes almak ve diğer ağrılarr ama sonuca odaklanınca hepsini unutuyorumm 🥹🥹
xzxzxzxzxz Meltems53 ben de öyle kızımın çantasını hazırladım ama eksik varmış gibi geliyor tekrardan çıkarıp baştan hazırlayacağım benim çantam hiç hazır değil kendime pijama takımı alacağım sonra kendi çantamı da hazırlayacağımm
xzxzxzxzxz annekuzusu_ bizim gerekli olanlar bitti ufak tefek şeyler kaldı onları da yavaş yavaş tamamlayacağımm
Meltems53 xzxzxzxzxz bebeğin çantasını hazırlamak kolaydı eşimle 10 dakika da hallettik. Şuan kendi çantamda daha çok zorlanıyorum birazcık eksiğim varmış 🫣 bebiş doğdu butonu çıktıktan sonra her an gelecekmiş gibi hissediyorum 🥲
baharkaya12 32+3 eksik olan her şeyi alıp koymuştuk iyi ki öyle yapmışız erken doğum riskim var şu an 🥺 ama gerekli olan her şey valizde arabamızda. Ağırlaşmadan halledin derim 🥰
Kubraaaahh xzxzxzxzxz 34+3 Bir ben kalmışım hazırlamayan😅 ihtiyaçları aldım ama hala eksiğimiz var. Daha hastahane çantam hazır değil. Ama bugün bir adım attım ve ilk kıyafetlerini yıkadım kurut ütüle falan bir kaç güne hazır olur inşAlllah